måndag 21 april 2014

Det där med att finna den rätta...

... Jag har nog funnit honom.

Jag vet att man vid varje förälskelse tänker att shit, denne person  klickar jag med. Den ena förälskelsen är inte lik den andra. Men jag menar det verkligen från mitt djupaste. Jag tror inte. Jag vet. Det känns i hela kroppen. Jag är förälskad i varendaste del av honom, både psykiskt och fysiskt, och vi klickar på ALLA plan. Han är även min bästa vän. Jag kan prata med honom om allt.

Ni vet, det finns gånger när man funderar över om det verkligen är rätt. Man tvivlar och man undrar. Funderar och efter ett tag så tänker vissa att ja, det här är nog den rätta. Om man tänker så anser jag att den personen inte är den rätta. Det finns starkare känslor som övervinner tveksamheter. Den rätta har man inga tvivel om, och likaså från andra hållet. Jag klickar så otroligt starkt med honom, som jag aldrig har klickat med någon förut. Jag älskar honom som jag aldrig har älskat någon förut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar